vrijdag 15 februari 2013

Naaisels in de kleuterklas

In september ben ik beginnen werken als kleuterjuf en in de zomer van 2012 was ik aan het nadenken over mijn klasinrichting.
Het leek me leuk om zelf ook wat te maken zodat ik het erg huiselijk kon maken.

Na veel zoeken, vond ik nergens een leuke weerkalender dus dacht ik, ik zal die zelf wel maken. Ik kocht vilt en begon te knippen....

In mijn knutselkast vond ik nog wat oude parelkettingen en knipte die in stukken voor de sneeuw en de regen.
Wat reepjes 'beschermingsstof' (ik kan niet op het juiste woord komen) doen dienst als wind.


Ook aan mijn verjaardagsritueel werd gedacht, ik maakte een verjaardagscape, een slinger en een verjaardagshoes voor op de stoel (helaas heb ik van deze geen foto, maar ik maakte deze uit vilt met sierstiksels).




Stof cape: Pauli, Leuven
Stof slingers: Thilla, De Banier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten