zondag 3 maart 2013

Rimpelrokjes

Ik zag op deze blog een leuke handleiding voor rimpelrokjes.
De tip om te rimpelen is goud waard, het gaat echt super snel!

Heb ook eens een paspel geprobeerd, ziet er toch weer een tikkeltje leuker uit!
Omdat de nichtjes nog flink gaan groeien een rok met rekker en eentje met rits én rekker.

Trouwens vorige week zijn mijn labels aangekomen. Ik heb innaailabels en wasvoorschriften besteld bij Cotton Trends en heb ze bij deze rokjes al direct uitgeprobeerd. Wat vinden jullie ervan?






Stof: Stoffenverkoop, Kapellen
Paspel: Veritas

Onderstaand rokje is er eentje met een gele rits en paspel. Enkel de rekker moet er nog ingezet worden. Supertof dat geel met roos. Ooooo en zonder voering voor heerlijk, warme dagen! Dinsdag wordt het 16°C!!!! 



Stof: Stoffenverkoop, Kapellen
Paspel en rits: Veritas

UPDATE 3/4/'13 

Vorig weekend was mijn petekindje komen logeren en we hebben samen zitten naaien. Ze mocht een stof kiezen en samen kropen we achter de naaimachine. 
Het resultaat zie je hieronder: 





Stof en voering: Stoffenverkoop, Kapellen
Rits: Veritas

2 opmerkingen:

  1. Wauw, Supermooi rokje!
    Met creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danku! Fijn dat jullie mijn blog hebben bezocht. Tot gauw (in de winkel/op de blog).

    BeantwoordenVerwijderen