zondag 7 juli 2013

Verjaardagsjurk

Een tijdje terug verjaarde mijn metekindje. Ze werd 5 jaar, wat vliegt de tijd toch voorbij!
Vandaar kreeg ze een nieuwe jurk en hiervoor haalde ik inspiratie uit mijn nieuw lievelingsboek 'Homemade Mini Couture'.

In een vorig bericht kon je al kennismaken met het hemdjurkje 'Giggle', nu koos ik voor het jurkje 'Candy Cane'. 
Een jurk met striksluiting op de schouders. Eerst dacht ik dat het moeilijk zou zijn om het kleedje aan te trekken, maar dat valt reuze mee. 

Ik paste het patroon een beetje aan en deed een gewone zoom onderaan i.p.v. de schelpzoom. Bij Laura past dit beter ;-) 

Tijdens haar verjaardagsfeestje werd het kleedje direct gepast. 






Patroon: Candy Cane uit 'Homemade Mini Couture', Vermiljoen & Little Miss Y
Stof: Stoffenverkoop, Kapellen
Paspel: Veritas

2 opmerkingen:

  1. Prachtig jurkje heb je gemaakt. Het staat haar prachtig. Het jurkje staat bij mij ook op mijn lijstje :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag 100% Sirolia,

    Superleuk jurkje dat je maakte voor je metekindje! Ze staat er prachtig mee :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen